| Lördag 27 juni, klockan 13:00 | |
| 📍️ | Stockholm (Stockholms län) |
Du måste logga in för att kunna anmäla intresse.
|
Jag och Mattias tänker picknicka i tanto En gammal hederlig picknick då jag befinner mig i stan över helgen Den vanliga platsen Vädret ska bli varmt Musiken följer med Badkläder med Alla vet hur det fungerar och vad som gäller Välkomna |
(Logga in för att se medlemsinfo) vCalendar export
Kommentarer
Innehåll dolt för icke inloggade användare