| Lördag 4 juli, klockan 12:00 | |
| 📍️ | Tantolunden, Hornstull (Stockholms län) |
Du måste logga in för att kunna anmäla intresse.
|
Det jag alltid älskat mest under sommaren är de fantastiskt mysiga DS hängen som brukar ske i tanto, därav detta event! Nu är det dags igen! Planen är att hänga i solen, bada, äta gott och dricka gott i fantastiskt sällskap. 🥳 Det viktiga att ha med sig är något och sitta på, solskyddskräm, vatten, ett gott humör och något man kanske vill äta och dricka. Alkohol får och brukar förtäras i Tantolunden och på dessa häng, men tänk på att dricka minst lika mycket vatten. ☺️ Planen är att sitta vid minigolfen vid träden så att man har tillgång till både skugga och sol. Jag kommer lägga ut en google maps länk när dagen kommer och jag väl är på plats! Häng på vettja! 🥳☀️ |
(Logga in för att se medlemsinfo) vCalendar export
Kommentarer
Innehåll dolt för icke inloggade användare