Logga inBli medlem

Post-Abzint-Brunch

Söndag 23 augusti 2015, klockan 11:00 — 13:00
📍️OLAI KYRKOGATA 37, Norrköping (Östergötlands län)
⚠️Föranmälan krävs.
Du måste logga in för att kunna anmäla intresse.
Vi ses på Lingonfabriken om knappt en timme!
Weee! Min mage kurrar.
http://lingonfabriken.se/

(Logga in för att se medlemsinfo)   http://lingonfabriken.se/   vCalendar export

Kommentarer

Innehåll dolt för icke inloggade användare

Recensioner

Recensering av detta evenemang är inte möjligt, då det ägde rum för alltför länge sedan.

Deltagare
7 deltar
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
18 intresserade
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare
Innehåll dolt för icke inloggade användare